SPARTANS-Π.Π.Κ
https://theofanismichas.blogspot.com/2016/11/spartans.html
Πανελλήνιο πρωτάθλημα καρτ 2014 1ος αγώνας.
Ένας αγώνας που όλα πήγαν ανάποδα εκτός από τον πιλότο.
Οι δοκιμές ήταν καταστροφικές καθώς ανακαλύψαμε ότι ήταν αδύνατο να χρησιμοποιήσουμε το μοτέρ μας λόγω ζημιάς που είχαμε πάθει στην προηγούμενη προπόνηση μας στον Αγ. Κοσμά.
Η επισκευή του ήταν αδύνατη καθώς απαιτούντο καινούρια κάρτερ.
Έτσι πήραμε μοτέρ από τον Κο Μιχαλόπουλο και μετά από δοκιμές ο πιλότος μας το βρήκε της αρεσκείας του και όλα φάνηκε ότι πάνε καλά.
Δυστυχώς όμως η κατάσταση συνεχίστηκε φθίνουσα με τελικό αποτέλεσμα όχι ανάλογο της αξίας
του πιλότου μας καθώς ενώ εμείς προσπαθούσαμε να ρεγουλάρουμε το σασί,
δεν επικεντρωθήκαμε στο πραγματικό πρόβλημα της αργοπορίας που είχαμε στο κλειστό τμήμα της πίστας, με αποτέλεσμα να μην αντιληφθούμε τα σπασμένα rid που τυραννούσαν τον πιλότο μας
από το warmup.
Αποτέλεσμα αυτών ήταν ο πιλότος μας να κάνει δεύτερο χρόνο και να δεχθεί τρομερή πίεση στον ημιτελικό καθώς το μοτέρ δεν μπορούσε να αναπτυχθεί στα κλειστά κομμάτια και ιδίως
στα ανηφορικά η όπου έκανε asset.
Mε υπερπροσπάθεια κατάφερε να τερματίσει πρώτος στον ημιτελικό και στην συνέχεια στον τελικό με άλλη μια εκκίνηση που το μοτέρ δεν καθάριζε με τίποτα λόγω της ζημιάς και χάνοντας
αρκετές θέσεις όπως και στον ημιτελικό, δίνοντας κυριολεκτικά ότι ήταν δυνατό, κατάφερε να σκαρφαλώσει στην δεύτερη θέση που κρατούσε πάλι με νύχια και με δόντια.
Αλλά όπως ξέρουμε "ενός κακού μύρια έπονται", ακόμη και τώρα 4 γύρους πριν τον τερματισμό παραδίδει και η πεταλούδα του καρμπυρατέρ και μένει ανοικτή με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει
ο πιλότος μας την μάχη.
Ελπίζουμε ότι στους επόμενους αγώνες θα ξεπεράσουμε τα εμπόδια και θα τιμήσουμε δεόντως τους αντιπάλους μας.
Ένας αγώνας που όλα πήγαν ανάποδα εκτός από τον πιλότο.
Οι δοκιμές ήταν καταστροφικές καθώς ανακαλύψαμε ότι ήταν αδύνατο να χρησιμοποιήσουμε το μοτέρ μας λόγω ζημιάς που είχαμε πάθει στην προηγούμενη προπόνηση μας στον Αγ. Κοσμά.
Η επισκευή του ήταν αδύνατη καθώς απαιτούντο καινούρια κάρτερ.
Έτσι πήραμε μοτέρ από τον Κο Μιχαλόπουλο και μετά από δοκιμές ο πιλότος μας το βρήκε της αρεσκείας του και όλα φάνηκε ότι πάνε καλά.
Δυστυχώς όμως η κατάσταση συνεχίστηκε φθίνουσα με τελικό αποτέλεσμα όχι ανάλογο της αξίας
του πιλότου μας καθώς ενώ εμείς προσπαθούσαμε να ρεγουλάρουμε το σασί,
δεν επικεντρωθήκαμε στο πραγματικό πρόβλημα της αργοπορίας που είχαμε στο κλειστό τμήμα της πίστας, με αποτέλεσμα να μην αντιληφθούμε τα σπασμένα rid που τυραννούσαν τον πιλότο μας
από το warmup.
Αποτέλεσμα αυτών ήταν ο πιλότος μας να κάνει δεύτερο χρόνο και να δεχθεί τρομερή πίεση στον ημιτελικό καθώς το μοτέρ δεν μπορούσε να αναπτυχθεί στα κλειστά κομμάτια και ιδίως
στα ανηφορικά η όπου έκανε asset.
Mε υπερπροσπάθεια κατάφερε να τερματίσει πρώτος στον ημιτελικό και στην συνέχεια στον τελικό με άλλη μια εκκίνηση που το μοτέρ δεν καθάριζε με τίποτα λόγω της ζημιάς και χάνοντας
αρκετές θέσεις όπως και στον ημιτελικό, δίνοντας κυριολεκτικά ότι ήταν δυνατό, κατάφερε να σκαρφαλώσει στην δεύτερη θέση που κρατούσε πάλι με νύχια και με δόντια.
Αλλά όπως ξέρουμε "ενός κακού μύρια έπονται", ακόμη και τώρα 4 γύρους πριν τον τερματισμό παραδίδει και η πεταλούδα του καρμπυρατέρ και μένει ανοικτή με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει
ο πιλότος μας την μάχη.
Ελπίζουμε ότι στους επόμενους αγώνες θα ξεπεράσουμε τα εμπόδια και θα τιμήσουμε δεόντως τους αντιπάλους μας.
Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments