SPARTANS FOR SERRES VICTORY 2017
![](https://resources.blogblog.com/img/icon18_edit_allbkg.gif)
https://theofanismichas.blogspot.com/2017/05/spartans-for-serres-2017.html
ΟΙ SPARTANS ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΣΕΡΡΩΝ 2017
Ο νεαρός αναβάτης, Fanis Michas της αμιγώς αγωνιστικής ομάδος Zen1One Racing, και πάλι εντυπωσίασε με την ωριμότητα και την φυσική ταχύτητα που διαθέτει, στον 3ο αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητος Μοτοσυκλέτας που διεξήχθη στην πίστα των Σερρών μήκους 3.186 Km.
Ο νεαρός αναβάτης, Fanis Michas της αμιγώς αγωνιστικής ομάδος Zen1One Racing, και πάλι εντυπωσίασε με την ωριμότητα και την φυσική ταχύτητα που διαθέτει, στον 3ο αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητος Μοτοσυκλέτας που διεξήχθη στην πίστα των Σερρών μήκους 3.186 Km.
Από το ξεκίνημα των δοκιμών τοποθετήθηκε επικεφαλής του
συναγωνισμού σε όλα τα σκέλη, ελεύθερα, χρονομετρημένα αλλά και στον αγώνα.
Στο πρώτο ελεύθερο σκέλος το Σάββατο σημείωσε χρόνο 1:22.920
min με
διαφορά 1.603 sec από
τον συναγωνισμό, σημειώνοντας 138.321 Km/h μέγιστη μέση ωριαία ταχύτητα.
Στα πρώτα χρονομετρημένα την ίδια ημέρα σταμάτησε το
χρονόμετρο στο 1:21.051 min με διαφορά 0.514 sec από τον συναγωνισμό, πετυχαίνοντας και την Pole Position του
αγώνα με 141.511 Km/h μέγιστη μέση ωριαία
ταχύτητα, ενώ τα δεύτερα δεν πραγματοποιήθηκαν σχεδόν από κανένα αθλητή λόγω
της κακοκαιρίας.
Την επόμενη ημέρα κατά το πρώτο σκέλος, το οποίο ήταν
βρόχινο έκανε 1:28.339 min με 1.717 sec διαφορά από τον συναγωνισμό, η οποία ήταν και η μέγιστη
διαφορά χρόνου του διημέρου στο βρόχινο τερέν, με μέγιστη μέση ωριαία ταχύτητα
129.836 Km/h.
Στην συνέχεια στον αγώνα ο οποίος έγινε με στεγνά ελαστικά
σε μια άσφαλτο που αναμφίβολα δεν ήταν τόσο γρήγορη ο Σπαρτιάτης σημείωσε
Ελληνικό ρεκόρ πίστας με 1:20.846 min στον 15ο γύρο από το σύνολο των 16
του αγώνα, τερματίζοντας 3.052 sec μπροστά από τον συναγωνισμό, σημειώνοντας 141.87 Km/h μέγιστη μέση
ωριαία ταχύτητα.
Ξεκινώντας λοιπόν από την pole, έστριψε την K1
στην 4η θέση, στον 1ο γύρο έχει περάσει στην 3η θέση, στον δεύτερο γύρο
στο σημείο της εκκίνησης βρίσκεται στην 2η θέση και στο τέλος της ευθείας έχει
περάσει επικεφαλής και αρχίζει να δημιουργεί απόσταση ασφαλείας.
Στον 7ο γύρο ελαττώνει τον ρυθμό του για να διατηρήσει τα
λάστιχα του προσπαθώντας και να τα "ψύξει" με πιο χαλαρό ρυθμό καθώς
έχει δημιουργήσει περισσότερα από 4 sec διαφορά από τον συναγωνισμό.
Έτσι συνεχίζει μέχρι τον 11ο γύρο, όπου και η ομάδα του του
δείχνει ταμπέλα διαφοράς από τον συναθλητή του που ακολουθεί 1.3 sec και
ξεκινά ένα σερί όλο και ταχύτερων γύρων, με τους τρεις τελευταίους κάτω από το
1:21.00 min, με ταχύτερο γύρο αγώνα και νέο Ελληνικό ρεκόρ στον προτελευταίο γύρο
ολοκληρώνοντας τον αγώνα του με διαφορά ασφαλείας και πάλι.
Ο νεαρός αναβάτης της Zen1One Racing μετά τον αγώνα μας δήλωσε:
"Η πίστα των Σερρών μου αρέσει πάρα πολύ και στον
προηγούμενο αγώνα εδώ το 2016 πάλι είχα επικρατήσει.
Αντιμετώπισα τον αγώνα με σωστή τακτική, επιτέθηκα αμέσως,
πέρασα επικεφαλής, έκανα διαφορά, ηρέμησα, διαφυλάσσοντας τα λάστιχα μου και στο
τέλος ανέβασα τον ρυθμό μου και συνάντησα την καρό.
Μεγάλη χαρά και ευγνωμοσύνη νοιώθω για την καταπληκτική
μοτοσυκλέτα που προετοιμάζεται για εμένα από την ομάδα μου Zen1One Racing, αυτή την φορά ήταν καλύτερη από κάθε άλλη, ένοιωθα ότι
είχα κυριολεκτικά "φορέσει" την Triumph 675 Daytona,
πολλά ευχαριστώ λοιπόν Αντώνη, Δημήτρη, Σωκράτη και είμαι βέβαιος ότι θα έχουμε
έναν πολύ δυνατό αγώνα και στα Μέγαρα σε τρεις εβδομάδες".
Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι ο Fanis, σημείωσε χρόνο μόλις 0.220 sec πίσω
από το best lap
που σημείωσαν οι superbikes και μόνο 0.746 Km/h λιγότερο στην μέγιστη μέση ωριαία ταχύτητα, κάτι πραγματικά
απίστευτο αν σκεφτεί κανείς ότι στο τέρμα της ευθείας έχουν τεράστια
διαφορά τελικών ταχυτήτων και όχι μόνο.
Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments