WITH VICTORY THE SPARTAN ENDS 2017

 ΜΕ ΝΙΚΗ ΚΛΕΙΝΕΙ Ο ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ ΤΟ 2017. 


Με νίκη ολοκλήρωσε ο Fanis Michas μια πολύ δύσκολη αγωνιστική χρονιά, όπου με πολλά γεγονότα αλλά και  ανατροπές καταστάσεων δεν συνέχισε το κυνήγι του πρωταθλήματος από τα μέσα της χρονιάς και μετά !

Παρά όλα αυτά όμως έφερε την μοτοσυκλέτα του στην πρώτη θέση του βάθρου, για δεύτερη φορά εφέτος, στον έκτο και τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος.

Στον πέμπτο αγώνα που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη ημέρα τερμάτισε στην τέταρτη θέση !

Ο αθλητής μας δήλωσε με το τέλος της συνάντησης:

"Δεν χαίρομε ιδιαίτερα για την διάκριση σήμερα και δεν με χαροποίησε η καν με ικανοποίησε καθώς ο Καρακώστας έπεσε, ευτυχώς ανώδυνα, ο Κουτσουμπός δεν ενεπλάκη σε μάχη μαζί μου δείχνοντας μου την προσπέραση και ο Παπαγεωργίου είχε εγκαταλείψει την μάχη νωρίτερα από πόνο στο χέρι του.

Ήταν μια δύσκολη χρονιά για εμένα και την ομάδα μου από πολλές πλευρές αλλά έδωσα τον προσωπικό μου αγώνα για την νίκη σε κάθε συνάντηση, την οποία πάντα προσπαθώ με φιλότιμο αλλά και όλες μου τις δυνάμεις.

Σίγουρα το BUDGET ήταν ανύπαρκτο και αυτό δυσκόλεψε κατά κόρο τις προσπάθειές μας, τέλος με την λήξη της συνεργασίας μας με την Zen1One Racing θα ήθελα να αποχαιρετήσω τον Δημήτρη και τον Αντώνη και να τους ευχαριστήσω για τις καλές στιγμές που είχαμε." 


Related

MOTO RACES 3637833689054432426

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

TRANSLATE

FOLLOW



THEOFANIS MICHAS

THEOFANIS MICHAS HISTORY

MOTO SHOP

SPARTANS EXTREME RACING

KARTRACES

KARTNEWS

PERISTERAS TYRES

DUNLOP

TRIUMPH

IMR

STELPET

SHOEI

SIDI

IXS

ROTAX

RACE CALENDAR

2018
HELLENIC MOTORCYCLE SPEED CHAMPIONSHIP

DATEPLACE
1ος31 MARCH – 1 APRILMEGARA
2ος28-29 APRILTRIPOLI
3ος26-27 MAYSERRES
4ος23-24 JUNEMEGARA
5ος1-2 SEPTEMBERSERRES
6ος20 – 21 OKTOBERMEGARA

CONTACT US

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SEARCH

VISITORS

item